уторак, 1. март 2011.

Bundeva palačinke / 1. mart = Dan palačinki

9

Danas je Dan palačinki  !! U to ime još jedan sjajan recept ! 


Bundeva palačinke 


- 220 gr brašna
- 200 gr pirea od bundeve
- 3,5 dl mleka
- 1 jaje
- 3 kašike žutog šećera
- 2 kašike soka od limuna
- 2 kašike ulja
- 1 kašika rendane kore limuna
- 2 kašičice praška za pecivo
- 1 kašičica sode bikarbone
- 1 kašičica cimeta
- prstohvat soli


Pomešajte brašno sa praškom za pecivo, soli, sodom bikarbonom, šećerom i cimetom. Posebno umutite jaje pa dodajte mleko, pire od bundeve , sok i koru od limuna i ulje i kratko mutite. U mešavinu od jaja dodajte suve sastojke i izmutite mikserom da sve lepo sjedini. Pecite manje palačinke na vrelom ulju i umerenoj temperaturi. Premažite ih sa malo meda i pospite pečenim semenkama bundeve pa služite! 


P.S. Izuzetno mekane i ukusne palačinke u kojima ćete uživati ako ste ljubitelj bundeve ! Pire od bundeve sam napravila tako što sam skuvala svežu bundevu, ocedila je i ispasirala! Ako ne volite bundevu isto možete uraditi i sa jabukama tj. pireom od jabuka! Prijatno!


9 коментара:

  1. Nisam znala da je danas dan palačinki. ove krasno izgledaju, a sigurno su i jako fine. Dobra ideja s bundevom.

    ОдговориИзбриши
  2. ni ja nisam znala da je danas palačinka-dan :) super su!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1. март 2011. 19:35

    Izgledaju savršeno, njamii!

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo treba isprobati. Dopada mi se boja i cinjenica da su ipak nesto zdravijeg porijekla.

    ОдговориИзбриши
  5. Ni ja nisam znala da postoji dan palacinki, hvala na informaciji :)

    ОдговориИзбриши
  6. Dan palacinki?! wow pa zar i to postoji? :))
    Hvala za info, moracemo da pocnemo da obelezavamo.

    Vrlo zanimljiv receptic, ovo bi se meni dopalo. Volim bundeve.

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo mi je prvi glas, da se palačinke mogu raditi s pireom od bundeve. Čim kupim na placu budevu bacam se na palačinke. Sretan ti dan palačinki :)

    ОдговориИзбриши
  8. uvek sam za isprobavanje novih vrsta palacinki kako onih "nasih" tako i ovih "americkih" !jos jedan u nizu neodoljivih recepata Jojo :)

    ОдговориИзбриши